Followers

Tuesday, 22 January 2013

baju kurung idaman..


sangat3 cantik...kalo lah dpt baju nie...mmg ct pakai time konvo...so sweet lah...hahha
tp sumer dh sold out...tp kner cri gak ...first gaji ct nnt nk kner cri bju nie...
heheh...

No comments:

Post a Comment